reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Kunová

Katarína Kunová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kučery. Znamienka. Sny. Viera v Boha. Rulandské šedé. Citlivosť. Empatia. Nedochvíľnosť. Hačkovanie. Knihy. Hudba. A príliš veľa myšlienok. Zoznam autorových rubrík:  PozorovanieO nás, dievčatáchObyčajnostiBlablablaSúkromnéNezaradené

reklama

Obyčajnosti

Samé zadnosti, žiadne prednosti

Katarína Kunová

Samé zadnosti, žiadne prednosti

Opäť jeden z tých sobotných večerov, kedy s Vivrrr sedím na čaji v našej niekedy obľúbenej kaviarni. Jeden z tých večerov, na ktorý sa celú sobotu pri utieraní podlahy tešíte, kedy sa stretnete s priateľmi, aby ste mohli rozoberať udalosti piatkovej noci.

  • 22. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 3
Keď arachnofobik debatuje s pavúkom

Katarína Kunová

Keď arachnofobik debatuje s pavúkom

Štatistiku o tom, koľko pavúkov v spánku za rok priemerne spapáme si radšej ani nepredstavujem. Odjakživa mám totižto panický strach z pavúkov. Neviem, či je to tými ich nohami, s ktorými neuveriteľne rýchlo pohybujú, alebo tou guličkou, ktorá by sa dala nazvať telom. Jednoducho ma udivujú i desia zároveň.

  • 9. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 10
Keď auto robí šplech-šplech. Na mňa.

Katarína Kunová

Keď auto robí šplech-šplech. Na mňa.

Kráčam popri hlavnej ceste smerom k Tescu. V ušiach skvelý oddychový jazz. Napriek tomu, že je už tma a fakt dosť prší, nebojím sa. Práve naopak, vychutnávam si prechádzku. Keď tu zrazu...vidím tmavé auto, ako sa vo veľkej rýchlosti ženie rovno cez mláku. Mláku po mojej pravici, tesne pri chodníku, po ktorom kráčam. Jasné, že pribrzdí. Nebude taký vôl.

  • 31. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Karamelová ignorácia

Katarína Kunová

Karamelová ignorácia

Príšerný deň. Od rána dáko zle. Vlastne som od rána mala flegmu úplne na všetko. Prespala som doobedňajšie prednášky a ani ma to nerozhodilo.Ani neviem, čo ma dnes zamrzelo, alebo naštvalo, ale viem, že NIEČO ma zlomilo.Ignorovala som to.

  • 30. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu