reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Kunová

Katarína Kunová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kučery. Znamienka. Sny. Viera v Boha. Rulandské šedé. Citlivosť. Empatia. Nedochvíľnosť. Hačkovanie. Knihy. Hudba. A príliš veľa myšlienok. Zoznam autorových rubrík:  PozorovanieO nás, dievčatáchObyčajnostiBlablablaSúkromnéNezaradené

reklama

Blablabla

Bla-bla-bla.

Katarína Kunová

Bla-bla-bla.

Písmenká. Slová. Vety. Do vienka sme dostali schopnosť rozmýšľať. Schopnosť rozprávať.  Bohužiaľ sme prišli na to, aké jednoduché je slová zneužívať. A tak sme sa naučili aj celkom obstojne zahovárať a klamať.

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 742x
  • 10
Pán Rok 2009

Katarína Kunová

Pán Rok 2009

Silvester 2008. Ako recepčná na hoteli v horách som tesne pred polnocou nedokázala potlačiť slzy tlačiace sa von. V stave maximálnej pohotovosti som sa skryla do najtmavšieho kútika, kde ma nikto neuvidí a nikto nebude nič chcieť. Trošku som si pokvílila, utešujúc sa, že vždy lepšie dorevať sa na koniec starého roka, ako začať so slzami ten nový.

  • 10. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 090x
  • 3
Dieťa.

Katarína Kunová

Dieťa.

Už pár rokov sa mi formuje zoznam vecí, ktoré na Vianociach milujem, kým ako dieťa som šalela za darčekmi, teraz sa teším na drobnosti. Presne tie, ktoré sú vo svojej drobnosti obrovské a bez ktorých to proste na Vianoce nejde.

  • 19. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 2
Príbeh obyčajných topánok

Katarína Kunová

Príbeh obyčajných topánok

Jesenné čižmičky do dažďa kráčali po mokrých chodníkoch. Kráčala som v nich a potichu klopkala.

  • 7. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 077x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu