reklama

Fashion is passion

Drala som s nim stredoškolské lavice. Dlhánske hodiny kreslenia sme si krátili listovaním v Elle, híkali sme nad Haute Couture od Johna Galliana a donekonečna snívali, ako raz urobíme dieru do sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Vždy bol výnimočný. Kreatívny. Vždy robil najlepšie práce z triedy. Citlivý. Empatický. A trošku svojský. Presne, ako umelci majú byť. Nikdy sa nehanbil za to, že ho nelákajú autá a imaginárne pozície riaditeľov reklamných agentúr. Nikdy nepopieral, že mu vonia hodváb a miluje módu.

Martin Hrča.

Návrh mojich šiat na stužkovú prešiel jeho kontrolou a keď som si ich pred stužkovou obliekla, nadšene komentoval bohatú spodnicu, ktorá pri každom mojom kroku ľahučko hopkala. Na tanečnom parkete sme to poriadne rozbalili, bez toho, aby sme si kreácie nacvičovali. On pohybmi pripomínal niečo medzi TravoltomAstairom, ja som sa cítila ako vystrihnutá z tých rokov 60tych, kedy sa nosili veľké spodnice a tancoval sa rock´n´roll.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po maturite sme šli každý vlastným smerom. Ja som umenie zavesila na klinec, začala som študovať angličtinu, zatiaľ čo Martin šiel za svojim snom. Študuje na VŠVU v Bratislave a tým pádom sa naše stretnutia zredukovali na minimum. Občas sme si zavolali a posťažovali sa jeden druhému, aká kľukatá je cesta za splnením snov.

Zrazu otvorím nemenovaný týždenník a v ňom sa na mňa usmieva moja tajná stredoškolská láska. Martin vyhral Brillance Fashion Talent 2008. Odmenou mu je navrhnutie i zhotovenie vlastnej kolekcie pre slovenskú módnu značku pod vlastným menom. Keď som čítala rozhovor s ním, presne som ho videla, ako rozpráva, smeje sa a aké iskry radosti lietajú v jeho očiach. Dokázal urobiť prvý a veľmi dôležitý krok na schodisku vedúcemu k splneniu sna. Napriek tomu, že tých krokov robil predtým veľmi veľa, tento je naozaj výnimočný. Tento už naozaj niečo znamená.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fashion is passion. Móda je vášeň.

Na tomto výroku sme sa zhodli po nekonečných rozhovoroch o tom, aká móda vlastne je. A práve kolekcia Desaťkarátová vášeň mu priniesla prvý skutočný triumf.

Som na Teba, Martin, veľmi hrdá. Vďačná za to, že som Ťa mohla spoznať, byť Ti oporou vtedy, keď si strácal nádej a plakal mi na pleciach, že tento sen je pre obyčajného chalana z Jakubovian naveky nesplniteľným (za toto ma asi zabiješ, že sem píšem). Ďakujem za tie skvelé štyri roky na strednej, ktoré budú naveky spojené s Tebou. Tequilou. A Gallianom.

Viem, že teraz budeš asi busy a dlho dlho sa nestretneme, preto Ti aspoň na diaľku venujem týchto pár slov. Neprestaň snívať ani vtedy, keď prídu prehry.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nezabudni, svadobné mi šiješ Ty:)

Katarína Kunová

Katarína Kunová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kučery. Znamienka. Sny. Viera v Boha. Rulandské šedé. Citlivosť. Empatia. Nedochvíľnosť. Hačkovanie. Knihy. Hudba. A príliš veľa myšlienok. Zoznam autorových rubrík:  PozorovanieO nás, dievčatáchObyčajnostiBlablablaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu